<3

Hoppas ni tycker om min heater<3
Nu kommer ni få se några bilder.
Moakkk och Yazmine <3

Nu får ni veta hur lilla jag ser ut :)

Jag igen ;]

Här kmr en dikt (som inte jag skrivit men den är fin)

Flickan levde på botten,


skulle säkert kunna klättra upp till toppen.
Dom andra trodde att dom var bäst,
medans flickan bara var en främmande gäst.

Kanske hoppades hon att, om hon låter bli att andas tillräckligt länge så stängs lungorna av,

eller så kanske hon bara har glömt meningen med andetag..

Hon är flickan ingen vill ta,

hon är flickan som borde må bra..


FLICKAN SOM EN GÅNG FANNS, HON BORDE HA FÅTT EN ANDRA CHANS.

 































Kommentarer
Postat av: Magnus

Söta bilder på både dig och dina vänner <3

lägg ut fler bilder <3

2010-05-01 @ 14:54:00
Postat av: Xxxxxx

Till "lilla jag" tycker du är helvetes snygg! <3

2010-07-27 @ 01:57:42
Postat av: Leffe

Ska man blogga om man inte ens kan stava till Header heter det för h-vete !!!



Head = huvud eq den första sida som du inte lyckas fixa själv hahahahah "Heater" lol



Är man smart behöver man inte vara söt! Okey, du är skitsöt.



2010-07-27 @ 10:05:36
Postat av: Xx

nobellpriset är ditt om du börjar skriva lika bra som du ser ut <3 ;)

2010-11-13 @ 13:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0