Böcker och skola

Nu sitter jag på skolan och har lagdag. Jag jobbar med en engelsk tidning :).
Det är faktiskt kul. Vi har fått våra skattningar och jag har typ VG i genomsnitt :). Ska skaffa telia idag för seriöst tele2 suger. Jag ska låna några hörband idag :). Jag tkr det är skönt att bara lyssna på något ibland men jag älskar att läsa <3. Den bästa svenska författaren tycker jag helt klart är Camilla Läckberg. Jag har läst hela hennes serie förutom den sista (Fyrvaktaren) Men jag älskar även Stieg Larssons böcker (mellenium serien)
Synd att han dog och inte hann skriva klart den fjärde boken. Nu måste jag dess värre fortsätta med min tidning skriver mer sen <3



Camilla läckberg, du är gryym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0