Bussen

I just denna stund sitter jag på bussen med moa påväg hem till mamma. Igår stannade vi hos min pappa bara för att den sista bussen till vännäs gick tio i tio... Filmen var skit bra btw :-). Idag ska jag rida sen vet jag inte. Lyssnar på musik nu. Moa tkr det är dålig tjejpop :-P. Igår måste jag varit skit trött för jag somnade tidigt i gemförelse var jag brukar. Fast det är klart jag var uppe hela natten i förregår och gick på stan hela dagen igår :-). Snart kmr jimmy hem btw.. Han var först i grekland och sedan for han till turkiet den jäveln!. Rika föräldrar? :-P. Till också utomlands vill bort från sverige och bara ta semester från allt :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0