idag

Ledsen att jag inte uppdaterade igår och inte gjort det idag heller.... Det är sommar så det är liksom därför. Yazmine kmr i alla fall hit snart och då ska vi inviga min pool som äntligen är klar :). Happy face till mig. PÅ Lördag hämtar vi hem Annie från betet så då rider jag henne lite grann :). far till pappa på Onsdag efter jag dagit sprutan..... Jag är helt seriöst LIVRÄDD för sprutor!!! Jag vet att jag inte dör men ändå... Det är så sjukt varm ute nu och jag ÄLSKAR det! Längtar inte tills skolan börjar. Lärarna och kompisarn aär bra men lektionerna och läxorna inte lika kul då. ÅHH det är något fel på datorn så jag kan inte ladda upp bilder ska fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0