lite update

heeej :). skit ledsen att jag inte uppdaterat men det hara bara blivit så av någon anledning :P. Är med Moa sista dagen man kan vara uppe innan skolan och läxorna börjar hehe.... Igår var jag med några från min teatergrupp ( Bosse,Samuel,Fredrik,Saga och Petronella) och såg på Vampires suck. Den var SKIT rolig vill jag lova :D. Har typ sovit liteee inatt hehe. Nu sitter Moa och tjatar på sina föräldrar om att få vara ute längre ikväll eftersom det är sista kvällen :). MIn mamma har börjat med massa tidiga tider men jag bara ler och säger okej. Kan inte fatta att skolan börjar på Måndag... Kmr sakna Moa och Yazmine som ska börja på Prolympia och lämna mig ensam,naken,utlämnad... HAHA näe jag bara skoja men det kmr bli lite tråkigt utan dom. Jag och Moa bakade kladdkaka idag :). Den vart skit bra!! Näeee nu ska jag vara social med Moa så hörs senare :D

Vampires suck




En bild på en av mina hästar Zemzem <3






Kommentarer
Postat av: JESSICA JÖNSSON'

vill också se vampyrer suger! (:

2010-09-07 @ 12:15:25
URL: http://jeessicajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0