mina dagar

Vet inte varför jag inte uppdaterat har egentligen inte gjort något speciellt så. Men nu har jag fått tid att tänka och nu är det inga mer sura miner och PMS anfall nej nej det är jag över med från och med nu. Säg välkommen till den nya glada självständiga och självsäkra Jasmine. Nu vart jag irriterad!. Kevin har min gamla rosa motorola mobil och har glömt den hos pappa så jag har den.... Men det som gör mig irriterad är att på den mobilen kan man ta bilder på typ usidan av mobilen som en spegel vilket man tyvärr inte kan på min nya. Jag råkar hela tiden komma åt baksidan av mobilen som luckan elr vad det nu heter åker upp och då kmr jag åt batteriet som åker ut. Det är visseligen irriterande i sig men att Kevin har en satans pin-kod som jag inte kan hjälper ju för gudsskull inte ett dugg. Inte för att verka ego eller värsta skryt nu men jag hade tagit några skit snygga bilder. Sen får jag inte tag på människn heller eftersomhans mobil är här!! Haha ja det är mina vardagsproblem. Igar var en riktigt skön dag faktiskt såg hela första sesongen av Vampire diaries. Blev så arg att det baba slutade som det gjorde och har ingen aning när nästa sesong kmr heller.... Det går ju bra för mig att vara glad känner jag :P. Igår skaffade jag Picasa 3 och det är verkligen skit bra :D. Igår gjorde jag om en bild riktigt mkt jag gjorde så det såg ut som att jag hade långt hår. SAKNAR MITT LÅNGA HÅR. Fast jag ångrar ínte att jag klippte det elr kanske lite då. Innan jag klippte mig hade jag medellångt hår skulle kunna haft ganska långt nu om jag inte klippt det. Okej jag erkänner att jag verkligen ångrar det men innan skolan början ska jag bli en riktig blondin för en gångskull :D. Nu ska jag se om blondiner har roligare än brunetter elr inte. Hoppas inte det påverkar mina betyg nu bara xD. Juste en sak som går mig riktigt på nerverna är när man är på youtube (vet ska skaffa spotify) är när man ska lyssna på någon låt och så kmr det någon jävla text fram där det står typ: Videoklippet kan inte visas för det innehålller någonting och av upphovsrättsligaskäl är klippet förbjudet i ditt land. Man bara vad i hela h******. Nu ska jag vara glad igen här :) Ha en fortsatt trevlig dag nu då :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0