MY DAY

Ja min dag, först så vart jag arg & ledsen. Sedan fick man springa till Yasmine med hennes brorsas nyckel och hämta en tröja som hon lånat. Hann inte med någon lunch eftersom håret skulle tuperas. Skulle först vara ett gulligt litet troll men vart en fjortis till slut... hehe kanske passar mig bättre xD. Vårt lag förlorade STORT! Efter allt var klart tog jag bussen som går över typ hela världen, nä men sörfors och klabböle i alla fall. Provade klänningen jag vissat tidigare, (SKIT FIN) kosta bara 150 kr. Träffade Moa & en av hennes kompisar från Prolympia, Anna hette hon. Käkade chicken nuggets på MCcdonalds & for hem.









Och det ni alla har väntat på.............. THE DRESS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0