Fel på telia

Nu är vi någonstans har ingen aning om vad men bussen har stannat och far om typ 3 minuter. Mina ben känns som två stela pinnar. Jag kom på att inte brukar skriva elr lägga upp någon bild på dagens outfit men nu kan jag säga vad jag har på mig :-). En jeans byxdress, en start kofta och vanliga svarta skor. Älskar byxdressar särskilt i jeans. Btw jag tror det är något fel på telia elr min mobil för att internet brukar vara skit dyrt men när jag slår in *120# visar den på 30 kronor och det är det jag betalade tunnelbanan med. Jag har ringt idag men den visar fortfarande på 30 kr fast jag har uppkopplings avgift på 69 öre. Det visar också på att senaste registrerade samtalet var igår. Skit jobbigt! Jag kmr säkert ha över 1000 spänn så mkt som jag mobilbloggar. Min morsa lär döda mig fast det är egentligen inte mitt fel eftersom det står 30 kr så är det 30 kr och inte mer :-P. Ska kolla upp det. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik. Jo en sak till nu ska ska jag inte äta något onyttigt fram till 1 januari. Har bara ätit kakor och shit på senaste tiden. Hörs senare :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0