Girlicious

Sitter och lyssnar på Girlicious <3. Det är fan världens bästa band. Jag är glad att Tiffanie blev kickad dom är 1000 gånger bättre utan henne. Robin Antin samma kvinna som skapade Possycat dolls skapade Girlicious. Det var ett pogram för några år sedan där tjejer tävlade om att bli nästa tjejgrupp. Det skulle vara tre men Robin Antin bestämde att det skulle bli fyra istället. Senare blev en av dom kickade från gurppen (Tiffanie). Nu är det tre tjejer:
Nichole Cordova, Charystina Sayers och Natalie Mejia. Natalie är den bästa och snyggaste tkr jag ;).

Alla tre :)

Nichole Cordova

Charystina Sayers

natalie Mejia.

nU måste jag stressa till bussen hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du, kan jag va med dig imorgon? Jag har saknat dig:) Det var typ evigheter sen vi sågs sist<3

2010-07-29 @ 19:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0