God morgon

Faan vad trött jag är!! vaknade halv sju och somnade klockan två. Nu när det är sommar somnar jag aldrig före halv två det går helt enkelt inte. Jaja igår åt jag på Droskan med min pappas kompisar typ. Träffade Aron min älskling ni vet :P Ska bila med han och hans familj idag. Haha han är såååå sjukt gullig! Men nu nog om Aron och till något annat.... När jag kmr fram till Stockholm ska jag shoppa kan jag LOVA! Min bror Kevin ska på fotbollscup i Danmark (lycka till) så jag får shoppa upp pengarna han skulle fått från pappa :) :) Såå nu Jääävlar <33
Fast ska köpa någon present till honom har bara ingen aning om vad. Han är sexton fyller sjutton sitter vid datorn 80% av sin vakna tid och spelar fotboll.... Ja vi får se vad jag hittar på åt honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0