ja vilken rubrik ska jag välja?

sitter vid datorn nu och tråkar :p. Andreas håller på att testar sina högtalare medans Mia (hans fru) har feber :P. Haha gissa om hon vart glad. Jag har tänkt på en grej, (jag tänker ganska mkt har jag märkt) tjejer klagar jämt på att dom blir sedda som sexobejekt. Så varför om vi nu inte vill det köper vi stringtrosor, högklackade skor, sexiga kläder och massa andra grejer? Själv bryr jag mig inte om jag blir sedd som något slags sexobejekt. Självklart vill jag att min kille ska älska mig och inte bara vilja ha mig för att ha sex med men ni förstår grejen. Tjejer borde ta det som en komplimang när en kille kmr fram och stötter på en, säger att man är snygg, sexig osv. Jag tror faktiskt dom flesta tjejer blir glada fast dom bara döljer det. Lite ovärt men jag har tänkt på det nu ett tag. Intressanta tankar jag har haha xD

Jag klockan två på natten ;]
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0