Jag tänker väldigt mycket

Ligger och tänker nu. Egentligen på ganska onödiga saker. På kärlek, på vänskap och på svartsjuka. Jag är inte svartsjuk av mig. Jag tänker på ***** och ******** och massa andra personer som betyder mkt för mig. En av dom här personerna kmr aldrig få reda på hur mkt den betyder för mig. Ledsen att jag tar upp eran tid med den här skiten ville bara få ur mig lite grann. En sak till, varför blir jag aldrig nöjd? Varför vill jag alltid ha mer? Jag vet inte ens vem jag är längre. Är jag jasmine elr bara en version av jasmine? Jag vet i fan. Önskar det fanns något sätt att hoppa över tonåren eftersom det är då man känner sig förvirrad och bortkommen. Hur vet man vem man kan lita på och inte? Förlåt än en gång för att jag tar upp eran tid. Ska försöka sova nu och sluta tänka så jävla mycket.

Kommentarer
Postat av: Xxxxxxxx

Öh du be faan inte om ursäkt att du tar upp min tid va! Med ett klick ä jag tusen mil bort från dina ord. Ja bestämmer inte du. Så lägg av be om ursäkt.



Vem du är! Ja om du är i den åldern då du slits mellan hem o bort, mellan harmoni o lust då sk du veta att du är alltid du. Ditt liv dina beslut. Lyssna på de du tro dig lita på men gör det du anser vara det rätta. Att aldrig vara nöjd? Ha ha det är människans stora ok. Frågan vars svar är filosofiskt.

För övrigt är det just det som driver oss framåt.



Lev väl gumman lev väl

2010-07-27 @ 01:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0