Lite av varje

Sitter på bussen nu och typ halv sover. Har köpt hanteringen av döda av john Ajvide Lindqvist samma kille som skrivit låt den rätte komma in:-). Undrar varför inte äldre människor tar hand om sig själva bättre. När jag blir vuxen tänker jag bli som min morsa elr i alla fall försöka. Hon är lite träningsnarkoman men :-P. Haha nä men hon tränar och äter bra hon ser ut att runt 30 men är 41. Det är till och med killar i gymnasiet som busvisslar efter hennes ;-). Om killar kmr hem till mig glömmer dom bort mig och ser bara henne :-P. Jag kmr hem typ klockan 23.00 ikväll så då är det bara att se en film kanske två och sova. Imorgon är pappas sista lediga dag så då ska vi typ ut och äta tror jag. Sedan ska jag gå runt i mina 10 cm höga klackar :-). Saknar stockholm redan. Och någon person kanske ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0