ja man funderar

hahaha jag får alltid som jag vill ;). Nä jag bara skoja men jag är bra i alla fall. Ingen fattar vad jag pratar om men kan tyvärr inte skriva heller om "någon" skulle läsa min blogg för då kan det bli lite lustig.. Säger bara att jag inte är desperat eller? Hehe nej men nu får jag sluta vara så hemlighetsfull. Kom på att tänka på en sak igår att det är typiskt tjejer att blir arg och ledsen för en grej men dom vågar inte riktigt säga det så då blir dom iställer skit sura för en jätte liten grej. Förstår ni vad jag menar? I alla fall så kan killar också göra det tro mig. T.ex jag och en kille har bråkat skit mycket med varandra och jag har tyckt att han är värsta idioten men igår kom jag på varför han har varit så mot mig hela tiden. Jo såhär jag och en kompis sov över hos honom men vi drog typ 5 på morgonen och lämnade en lapp där det stod: Sry för att vi stack men ********** fick huvudvärk. Jag vet det var taskigt så förlåt för de. Men i alla fall typ två veckor senare hade jag och Yazmine tråkigt på en rast så vi låtsades att jag var rektor och hon e bråkig elev. hehe känenr mig värsta töntig nu men. Jag skrev då att Yazmine bråkat med honom och då för att förkorta vad dom sa skrev jag hans inesialer och idiot efter...... Han hittade den lappen senare och sa att jag kallat honom idiot och sedan var han arg i en månad typ. sedan dess har vi typ bara bråkat och kan aldrig komma överens. Tror att om jag och ********** hade stannat den natten skulle jag och han vara vänner. Det behöver ju inte vara så men vad tror ni? Borde jag prata med honom om det?



Kommentarer
Postat av: Yazmine

Vem var det ?

2010-07-28 @ 21:48:41
Postat av: Yazmine

Vem var det ?

2010-07-28 @ 21:49:11
Postat av: Anonym

tror jag kanske vet vem du menar,men blev det så att du skulle byta skola elr? att moa åxå ska det?

2010-07-28 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0