Lite saker från stockholm

Nu är jag hemma igen :). Fan vad mkt jag åt brukar inte gluffsa i mig som en gris med det v ar så sjukt gott. NU kan jag lägga upp bilder på det jag köpte i stockholm.

Ett par av jeansen jag köpte.

Ett annat par.

Min tunika.

Min uggle tröja.

Tröja från Zara.

Parfym som luktar fruktigt.

Mina nya skor :).

Har mer saker jag köpte men det är i tvätten. Ska lägga upp nåt video inlägg omorgon tror jag men får se om jag orkar. Far till mamma imorgon också. Nu ska jag gå och göra något så vi hörs senare.





Kommentarer
Postat av: ell

Kolla in min blogg & följ den om du gillar den! Ha en bra kväll / Ell ♥

2010-07-28 @ 21:10:10
URL: http://ells.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0