Uttråkad på bussen

Fy vad tråkigt jag har! Vad finns det egentligen att göra på en buss i sådär 3 timmar och 30 minuter till? Längtar bara tills jag får komma av den här bussen. Förut bloggade jag typ inget alls men nu har jag upptäckt att det är skit kul:-). Ibland vet man bara inte vad man ska skriva om och då kan man skriva om det :-P. Jag är uttråkad, det kanske märks. Hoppas det är bra väder i morgon så man kan slänga på sig sina shorts igen och slippa jeans. Haha jag har ju för guds skull köpt 3 nya jeans. Vill inte att sommar lovet ska ta slut fast det vill väll ingen ändå. Kanske någon konstig människa. Jag har börjat fundera på om jag har lätt dyselexi för jag stavar fel skit ofta fast mina lärare säger att det bara är slarv fel. Älskar att sitta och lyssna på musik för jag brukar alltid komma på en liten historia till varje låt xD. Ska fortsätta med det nu;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0