Gran prix 2

Sophia Holmkvist- Boulevard Of Broken Dreams (sång)
Hon hade fin röst men sjöng lite snabbt dom har gjort så hela låten men hon vad duktig.

Mysén- För evigt och för alltid (band)
Hon som spelade piano var väldigt duktig men hon som sjöng, sjöng lite falskt låter det som men hon hade fin klang i rösten.

Andreas Svensson- Viggen (fiol)
Jag gillar inte fiol men han var duktig.
btw det är min kille <3

Crash- Girls just wanna have fun (band)
Hon som sjöng var duktig och dom som spelade var också bra.

Saga Mebius- Lost (sång)
Hon var riktigt duktig, finns inte så mkt att säga mer.

Johanna Bergman- Largo (flöjt)
Jag är inget stort fan av flöjt men hon var väll duktig antar jag.

Deliciouz- I wanna rock (band)
Ja ganska bra var dom.

Karin Regnander- If I ain´t got you (sång)
Hon hade finast röst tkr jag hon var väldigt duktig.

Pontus Sivert- Eiffeltornet (sång)
han hade skön röst (påminner om gamla män)

Hack i skivan- I´m in the band (band)
det här är sån musik jag gillar :)

Michaela Kellgren- Here I am.
Älskar den här låten den betyder så mkt för mig. Hon var duktig <3

Gry Karlsson- nothing compares to you (sång)
Hon var väldigt duktig.
Det här var min kompis.

Mimmie Stålhandske-This is my life (sång)
Hon hade väldigt fin röst och rösten passade till låten.
min kompis med.

Det var tre stycken jag missade innan.
Två tjejer som sjöng och båda var duktiga. Det var även ett band, dom var duktiga.

Om jag får välja fyra stycken så tar jag.
Gry Karlsson
Andreas Svensson
Saga Mebius
Karin Regnander

Dom som vann var (alltså dom som fick stependium)
.
.
.
.
Får ni veta i nästa inlägg haha ;)
Nä nu.
det var tydligen så här att det var 3 band två musiklister och tre sångare som fick pris.

Banden.
1.
Deliciouz- I wanna rock
2. Mysén- För evigt och för alltid
3. Hack i skivan- I´m in the band.

Musikalisterna. (var bara två)
1. Johanna bergman-largo.
2. Andreas Svensson- Viggen.

Sångarna.
1. Saga Mebius- Lost
2. Karin regnander- if I ain´t got you
3. Gry karlsson- nothing compares to you















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0