hemma idag.....

Är hemma idag, inte för att jag är sjuk utan för att jag har sådan extrem mensvärk. Brukar inte har men nu helt plötsligt. Jaja ska se på filmer och göra ett ötet roligt test. jO btw har färgat håret.


Fullstädigt namn: Jasmine lucia Wegerud
Födelsedag:17 Maj
Ögonfärg: Blå/grå
Hårfärg: Ljusbrun
Högerhänt/vänsterhänt: Högerhänt

Favorit:
Sport: Ridning
Helgdag: LÖRDAG!!!
Årstid: Sommaaaar (hatar vintern)!

Har du någonsin:
Varit kär: ehh ja kanske jag har någon gång......
Blivit dissad: Hehehe JA!
Sovit utomhus: Aha
Sett en död människa: Näe inte i rel.
Retats: Va jag? aldrig.

This or that
:
Pepsi/cola: Cola

Jordgubbar/blåbär: Mm färska jordgubbar <3
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr! (har sämst taktkänsla)
Adidas/nike: Adidas

Senaste du:

Skrattade: Igår
Grät: Två veckor sedan kanske..
Filmen du såg: Heartbreak hotel!
Drog ett skämt: Typ i skolan igår
Sjöng en sång: Någon dag sedan

Har du under den senaste månaden:
Kysst någon: Näe
kramat någon: Jamen de är klart :]
Bakat:
För 2 dagar sen (annanaspaj)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0