sjuk,data problem

Min dator har något fel. Jag har raderat nästan alla filer och bilder på den men ända påstår den att det finns för lite utrymmet. Håller på att tappa tålamodet. Ska fixa det så snabbt jag kan och sedan ska ni få tonvis med bilder fårn SVEG. I övrigt är jag sjuk och förbannad. Eftersom det inte direkt är tusentals människor som läser min blogg spekulerar jag fritt just nu.  Om någon du verkligen bryr/brydde dig beter sig som en stor skithög är det då rätt att slå den? Näe självklart inte men ibland har man bara sådan stor lust.


Bild från i sommras (Moa är fett gullig).


Det är den här känslan jag har just nu :P


Kommentarer
Postat av: Gathrod

Du vet svaret, ändå slår du på mig?

2010-11-12 @ 11:26:08
Postat av: yasmine

hahahha härliga tider ;)

2010-11-18 @ 16:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0