snart vinter

godmorgon världen!
Ja idag har man huvudvärk! Sitter hemma hos yazmine nu, ska snart dra till stan med Moa och Yasmine :). Ska bli roligt. Imorgon ska jag plugga franska eftersom jag har franska förhör på tisdag och kan typ ingenting men men sånt är livet. Kom på att tänka på att det snart är vinter! Känns helt sjukt måste köpa vinterskor ocg en mysig mössa :). Näe nu ska jag vara lite social här....

Det är en sak som är ganska kul, jagh heter ju Jasmine men nu kallar typ alla mig Wegerud kanske för att det är mitt efternamn men när till och med en lärare gör det så :P. Jag uppdaterar mer senare om min dator hemma hos pappa fungerar då! Internet är helt fuckt up.


Kommentarer
Postat av: yasmine

mysig bild ;)

2010-10-09 @ 12:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0