hehe

lessen att jag inte uppdaterat har haft mkt och göra elr egentligen har jag inte det är bara trött :P. Var på KK (kyrkansunga) idag för första gången på typ hundra år... Var skit kul i alla fall synd bara att jag inte kmr kunna gå på gudstjänsten på söndag har boxning. Hittade nyss ett par byxor jag tydligen tänkt att slänga... Kom ihåg att jag tyckte dom var för stora men det var typ för 1-2 år sedan så nu passar dom mig perfekt verkligen :D. Värsta glad nu typ. Har nyss ridit en kort tur i detta väder äre inte speciellt intressant måste jag ju erkänna. Mina får rymde idag men tillslut fick jag in dom i stallet efter mkt skrik och jagande :P. Ska se Idol nu så hörs senare puss :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0