Mina vardagsproblem

Ja alla har ju sina vardagsproblem. Dom flesta handlar om vad man ska ha för kläder på sig men mina består av annat innehåll. Bland annat att villa bort sig i en skog, sedan har vi ju också att jag mina kläder blir smutsiga på grund utav att min hund hoppar på dom. Sist har vi ju något riktigt skummt kan man väll säga. När jag kom hem nyss efter en ridtur stod en av våra hästar Kalina på gården och bräsade upp benen mot Auqino för att visa att hon är brunstig. Ja då får man först skynda sig att ta av Annie sadeln och skynda sig in med henne i hagen för att sen försöka få tag på Kalina och ta in henne i hagen. Härliga vardagsproblem helt enkelt :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0