Teater

Hej :-). Just nu sitter jag på bussen påväg in till stan för att ha min första teater lektion den här terminien vilket ska bli skit kul :-). Det ska bli kul att träffa alla människor igen. Vissa av dom har jag träffat nu i sommar men inte alla så det ska som sagt bli roligt :-). Idag har det faktiskt inte hänt så mkt om jag ska vara ärlig. Just det jag blir så sjukt förbannad! Naturligtvis har jag fått en böld på sidan av håret typ. Guud vad glad man blir. Förra sommaren hade jag en på armen och den gjorde skit ont att klämma så jag är rädd för att göra det :-(. När jag kmr hem till pappa ska jag lägga upp lite roliga bilder på mig när hanna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0