Imorgon

Kommer första dagens kläder/sminkning. Min kamera fungerar elr ja en kamera fungerar iaf :P. Har inte velat visa hur jag ser ut elr egentligen spelar det väl ingen roll men det är nog inte så spec kul att se mig sjuk iguess, men imorgon ska jag ut eftersom jag ska ta min sista spruta mot livmoderhalscancer. Jag är faktiskt en sån tjej som nästan aldrig inte har smink! HAHA kom just på att en gång när Moa hade varit på en fest elr ngt och tog bussen till min pappa typ halv ett sminkade jag mig för att jag skulle gå ut och jag inte ville visa mig, DET ÄR SANT. Kanske lite dubbelmoral när jag själv säger gilla dig själv även då du inte har dina bästa dagar men aja (hehe). nu ska jag iaf kolla bussar till farmor och packa för jag packar typ alltid flera dagar i för väg.. JUST ME ;P


Kommentarer
Postat av: yaz

hahah kul :)

2011-04-21 @ 16:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0