My night

Just nu sitter jag med min älsklings katt Simba och lyssnar på Nightcore samtidigt som jag försöker komma på ngt att skriva om (ej på bloggen). Väntar på att min sockerkaka ska bli klar! Fett god hoppas jag. Jag mamma & Janne brukar se på körslaget (mest för att min pappas förra tjejs dotter är med där :P) Mammma & Janne är inne och hoppar med Habanera så jag glömde och nu är jag för lat för att gå ner till tv:en. Ska iaf se Varg Veum sen, SKIT BRA SERIE <3. Eftr det ska jag kanske läsa lite innan jag går och lägger mig. Puss och ha en härlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-10 @ 14:10:28
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0