Just nu

Har uppdaterat värdelöst nu den senaste tiden, men det har varit så sjuuukt mkt läxor och skola bara. kan i alla fall läggu upp bilder nu! Alla fall när jag är hos mamma vilket är bra! Idag tar jag en chill dag fast jag måste verkligen städa mitt rum och sen ikväll ska jag in och hoppa med Annie. Jo btw kom på hur beronde jag är av smink hehe, var med Moa och Yasmine i fredags + träffade några utav Moas kompisar, I alla fall så sket jag i att ta min väska för jag ville verkligen hinna med bussen. Grejen är att nu har jag mitt smink hos Moa, ville hämta det idag men är så lat så lånar morsans smink ist! Men jag är verkligen beronde av smink jag ville knappt fara och handla igår! :P




JAG JUST NU!

Kommentarer
Postat av: Andreas s

Fin jasmine :)fast lite annorlunda att se dig med den där hårfärgen men den va snygg.:P

2011-02-06 @ 12:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0