Snart dax!

Snart vare dax då! Jag och farsan har garnerat smörgåstårtor nu imorse. Jag tkr sååå synd om farsan, han fick åderbråck för ett tag sedan, skit äckligt faktiskt jag och Kevin fick torka upp 2 dl blod efter han farit iväg med ambulansen. Sedan gick allt bra de la om det och det såg ut att börja läka, men sen förra veckan gick det upp för honom för en andra gång, vilket inte är bra elr speciellt vanligt. Nu Har han skit ont, kan knappt sova och svettas på grund utav tabletterna han tar (biverkningar). Så nu får jag och Brorsan vara till hands och så. Jaja dop ska ju i alla fall bli roligt! Hoppas bara det ska funka med bilderna, de måste jag lägga upp annars blire inte lika kul :)

Kan inte lägga ut en enda bild!!!!


Kommentarer
Postat av: yasmine

fy fan va hämmst

2011-01-29 @ 12:50:51
Postat av: Corneliusanna

Good web with cool info. Thanks.

2011-09-02 @ 09:59:21
URL: http://corneliusanna.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0