Hm..

Skulle plugga Hk men allt vart bara fuckt up! SO:n som inte var klar är nu klasr vill jag lova! ska ha MVG. Jo btw fick Mvg- på förra so provet om samerna :). Det känns faktiskt riktigt bra med skolan iaf den mesta delen. Alla ämnen fungerar bra men kompisar och egna funderingar om både livet och döder kommer hela tiden i vägen. det är som om jag sakta bryts ner för varje dag som går, varje fiber i min kropp förmultnar sakta och sen när inget finns kvar av mig,, vad händer då? Jag är konstans otrevlig och sur, kanske har sin naturliga förklaring men ändå! blir sur för små skit saker som igår dampade jag sönt på Andreas bara för att min hjärna var mosad. Orkar snart inge mer men vet att jag måste. Det är så jävla svårt att fortsätta kämpa och le när man egentligen bara vill lägga sig ner och dö....



Kommentarer
Postat av: Moa karlsson

vet att det är jobbigt och du har ju din anledning.. men bortsett från det så Jag är också jättelättretad i skolan nuförtiden. Humörsvängningar och tonår. Det suger, men du är inte ensam <3

2011-03-15 @ 20:09:44
URL: http://moakkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0