SVAR PÅ TAL!

Moa karlsson om Kaffe latte!
vad diskkuterade ni?

SVAR: Jo det var så här att vi diskuterade mansdominans och massa skit, men vi kom iaf in på ämnet misshandel. Och enligt mig får man lite skylla sig själv även om det inte är det bästa ordvalet men jag vet inte vad jag ska ta annars om man inte gör ett skit för att försvara sig! Jag förstår de som kanske inte vill slå en full person för då kan det bara bli värre, jag förstår även om det är ett helt gäng för då kan man inte göra ngt. Men vi säger att t.ex. en elr två killar kommer fram till dig och du varken slår tillbaka eller försöker göra något för att de ska sluta så,, FINE! Nu säger jag ju inte att de som börjar slå gör rätt för de gör ju inte de men man ska heller inte bara säga: BHU, det är så synd om mig... GÖR NGT DÅ FÖR FAAN! (mans och kvinnomisshandel, ej samma åsikt).

Ja då vart Andreas sur eftersom han har haft problem med sånt. Jag respekterar alltid folks åsikter och bara för man inte tkr samma sak behöver man inte börja bråka...

Kommentarer
Postat av: Moa karlsson

ok, jag håller inte alls med dig för jag tror inte man kan försvara sig, eller så vågar/vill inte med tanke på konsekvenserna om man är mobbad tex. men han borde ju inte bli sur..? det blev inte jag ;) <3

2011-03-15 @ 20:07:15
URL: http://moakkk.blogg.se/
Postat av: Rebecca

äre du i hela huve eller vad fan!! Du är ju inte klok...

2011-03-15 @ 21:06:56
Postat av: Rebecca

äre du i hela huve eller vad fan!! Du är ju inte klok...

2011-03-15 @ 21:07:22
Postat av: andreas s

tack för att du skriver på din blogg att jag varit mobbad för det vill jag "verkligen" att alla ska veta ^^

2011-03-18 @ 15:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0