svar på tal x3

Moa karlsson om Svar på tal x2
min åsikt: jag tycker verkligen inte att man är mindre värd bara för att man inte slog tillbaka. Det finns hur många anledningar som helst som gör att du inte vågar/kan. tex om du är mobbad så kanske du inte vågar för att du bara kmr få ännu mer stryk då..? jag fattar oxå att du blev less på svenne för det är bara drygt när man ska ha en diskussion med nån å så blir den arg -.- men jag fattar ändå om han blir arg. han är inte mindre värd för att han aldrig slog tillbaka mot dom som slog han. Och man kan faktiskt bli irriterad ibl jasmine.. det vet väl du? ;) <3

SVAR: fortfarande missförstånd! jag har aldrig sagt att man ska slå tillbaka bara att man ska göra något åt saken! Det är är väldigt stor skillnad, och jag tkr inte de som blir misshandlade är mindre värda, jag tkr synd om dem men de bär ändå ett ansvar för att stoppa misshandeln vilket alla människor som bevittnar den också har. Om man blir paralyserad av räddsla äre väl för fan en annan sak det är ju en reaktionen men de som inte blir det och ändå bara står och, de är vad tkr är fel! Och det med Andreas om han tar illa vid sig fine men för fan vassa gränser finns det! HOPPAS ALLA FATTAR NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0